شرح وظایف مدیریت ارتباط با جامعه

تعداد بازدید:۳۷

1- توسعه، تقویت و هدایت طرح‌های پژوهشی مصوب با اولویت پژوهش‌های کاربردی هدفمند
2- توسعه پژوهش‌های تقاضا محور مسأله گرا و کاربردی
3- تلاش در جهت تغییرفضای پژوهشی موجود و نگرشی نو به حوزه پژوهش در دانشگاه
4- اجرای طرحهای پژوهشی به سفارش دستگاه ها و مراکز مختلف اعم از دولتی و غیردولتی
5- ترویج و نهادینه سازی فرهنگ اقبال پژوهشگران به پژوهش های تقاضا محور و مسئله گرا
6- حمایت مالی از پایان نامه ها و طرح‌های پژوهشی مرتبط با قابلیت ها و مشکلات منطقه
7- استفاده مؤثر از توانمندی ها و قابلیت های علمی، پژوهشی اساتید به منظور رفع نیازهای پژوهشی درسطح منطقه و کشور
8- هدایت و هدفمند کردن اعتبارات پژوهشی دانشگاه برای انجام پژوهش‌های کاربردی و تقاضا محور
9- ارتقای ظرفیت و توانمندی پژوهشگران با هدف انجام پژوهشهای کاربردی و تقاضا محور
10 - حمایت از طرح‌ها و ایده‌های تحقیقاتی با هدف رفع مشکلات جامعه
11- برقراری ارتباط موثر و مطلوب با سازمانها و دستگاههای اجرایی با هدف اخذ اولویت‌های پژوهشی
12- ارایه خدمات مشاوره‌ای و تخصصی به نهادها و مؤسسات و مراکز اقتصادی صنعتی
13- ایجاد سازو کارهای لازم به منظور تشویق و ترغیب پژوهشگران و افزایش مشارکت انان در جهت انجام پژوهش‌های کاربردی و تقاضا محور
14- اتخاذ تدابیر لازم به منظور تسهیل و توسعه تعامل مؤثر دانشگاه با نهادهای اجرایی و سازمان‌های اقتصادی و صنعتی
15- تنظیم بانک اطلاعاتی از سوابق علمی و حرفه‌ای اساتید به تفکیک گروه های آموزشی و دانشکده ها و بارگذاری در سایت ارتباط با جامعه و صنعت 
16 - دریافت و ارسال پیشنهادیه های علمی اساتید به سازمان ها و صنایع تقاضا دهنده و پیگیری نتیجه موضوع 
17- پیگیری اجرای تفاهم‌ نامه‌های موجود بین دانشگاه و سازمان‌ها و سایر مراکز تحقیقاتی و دولتی .

آخرین ویرایش۱۹ مهر ۱۴۰۴