برگزاری مسابقه حل مساله ریاضی در سطح مدارس شهر کاشان با همکاری دانشگاه کاشان

۲۳ آذر ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۶ کد : ۲۲۹۸۹ اخبار مدیریت
تعداد بازدید:۸۸

به مناسبت هفته پژوهش و فناوری و به همت دانشکده ریاضی و مدیریت اتباط با جامعه، مسابقه حل مساله ریاضی در روز چهارشنبه مورخ 22 آذرماه 1402 در دبیرستان محمودیه شهر کاشان برگزار شد.

در این مسابقه دکتر کهکشانی عضو هیات علمی دانشکده ریاضی به همراه دکتر وفایی مدیر ارتباط با جامعه در دبیرستان محمودیه کاشان حضور پیدا کردند و در ادامه دکتر کهکشانی با حضور در جمع دانش آموزان ابتدا به معرفی رشته ریاضی و کاربرد آن در جامعه اشاره کرد. سپس در فضای رقابتی، پنج سوال ریاضی مطرح شد و در نهایت به دانش آموزانی که سریع تر پاسخ صحیح را داده بودند پنج کارت هدیه 200 هزار تومانی اهدا شد.

در پایان دکتر وفایی اظهار داشت : برگزاری این نوع مسابقات در سطح مدارس می تواند زمینه ساز آشنایی دانش آموزان با رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه کاشان و کسب و کارهای مرتبط با آنها در سطح جامعه باشد. وی هدف از حضور دانشگاه در قالب برنامه های مختلف در سطح جامعه از جمله برگزاری مسابقات، کارگاه ها و نشست ها را تحقق شعار جامعه محوری دانشگاه بیان کرد و اظهار امیدواری کرد: تا این برنامه ها زمینه تعاملات هر چه بیشتر دانشگاه با جامعه را فراهم نماید.

کلید واژه ها: مدیریت ارتباط با جامعه ارتباط با جامعه دانشگاه کاشان ریاضی هفته پژوهش


نظر شما :