نشست مشترک دانشگاه کاشان با مسئولان شرکت تولید و توسعه سازمان انرژی اتمی

۰۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۵ کد : ۲۰۹۷۹ اخبار مدیریت
تعداد بازدید:۱۳۶

در ادامه توسعه همکاری های علمی، پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان با نهادهای اجرایی و شرکت های بخش دولتی و خصوصی، نشستی با حضور رئیس پارک علم و فناوری، معاون فناوری، نوآوری و اقتصادی و مدیر ارتباط با جامعه دانشگاه با مجموعه معاونت برنامه ریزی شرکت تولید و توسعه سازمان انرژی اتمی در روز سه شنبه اول آذرماه 1401 در محل این شرکت در تهران برگزار شد.

در این نشست ابتدا معاون برنامه‌ریزی شرکت با اشاره به اهداف و ماموریت‌های شرکت، نمونه‌هایی از تجربیات همکاری پژوهشی شرکت با دانشگاه های کشور را بیان کرد و از آمادگی کامل شرکت جهت همکاری با مجموعه دانشگاه خبر داد.

در ادامه رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه، به تعامل سازنده دانشگاه کاشان با مجموعه شهید احمدی روشن در زمینه‌های فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی تاکید و سپس به معرفی پارک علم و فناوری دانشگاه و شرکت‌های  دانش بنیان مستقر در پارک و توانمندی‌های آنها جهت ارایه خدمات به شرکت اشاره کرد.

همچنین معاون فناوری، نوآوری و اقتصادی دانشگاه در ادامه این نشست ضمن تاکید بر ضرورت شناخت جامع دانشگاه و شرکت از نیازمندی‌های همدیگر، به برخی از زمینه‌های همکاری دو جانبه اشاره نمود.

سپس مدیرارتباط با جامعه، با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، ضمن تأکید بر حضور تاثیر گذار و نقش آفرین دانشگاه ها در بخش های  مورد نیاز کشور به فعال شدن اتاق ارتباط دانشگاه کاشان با نهادهای اجرایی و شرکت های دولتی و خصوصی اشاره نمود و برخی از خدمات ارایه شده دانشکده ها در حوزه های تخصصی مورد نیاز نهادهای اجرایی را بیان کرد.

در پایان مقرر شد جهت شکل گیری همکاری های پژوهشی،  در محورهای مورد توافق به شرح ذیل تفاهم نامه ای تنظیم و حسب درخواست شرکت ، موارد عملیاتی گردد.    

 1-پیگیری بومی سازی در تولید میلگردهای مورد استفاده شرکت با همکاری صنایع فولاد منطقه

2- انجام طرح تطبیق استانداردهای روسی و غربی

3- پیگیری موضوع طراحی مکانیزم مورد استفاده در راکتور

4- استفاده از دانشگاه در مدیریت پروژه های برون سپاری شرکت به صنایع منطقه و مستندسازی برون داد آنها

5- ارایه کتابچه یا بروشور تخصصی دانشگاه به شرکت

6- ارایه نیازمندی های شرکت به دانشگاه در قالب پایان نامه ها، رساله ها، پروژه های کسری و جایگزین خدمت و قراردادهای بیرونی

کلید واژه ها: مدیریت ارتباط با جامعه دانشگاه کاشان پارک علم و فناوری


نظر شما :